حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟
سرخط خبرها

یک کشته و ۳ مصدوم در پی سانحه رانندگی در جاده تربت حیدریه به مشهد

  • کد خبر: ۲۰۷۴۲۷
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
یک کشته و ۳ مصدوم در پی سانحه رانندگی در جاده تربت حیدریه به مشهد
واژگونی خودرو سواری پژو ۴۰۵ در جاده تربت‌حیدریه به مشهد واقع در کیلومتر پنج بعد از روستای "سرهنگ"، یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده‌ است.

به گزارش شهرآرانیوز این تصادف حدود ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه صبح امروز رخ داد و بعد از اطلاع به مرکز ارتباطات، هدایت عملیات اورژانس دانشگاه همزمان با تریاژ تلفنی صورت گرفت و ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس سرهنگ و "رباط سنگ"به محل فوریت اعزام شدند.

بر پایه این گزارش، حال یکی از مصدومان توسط کارشناسان فوریت‌های اورژانس نامساعد گزارش شده است و با توجه به شرایط این سانحه ترافیکی، نزدیک‌ترین پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر نیز فراخوان شد که در نهایت بعد از انجام اقدامات بالینی، همه آسیب دیدگان به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه منتقل شدند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۷۳ هزار و ۳۱۳ نفر جمعیت سه شهرستان تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات واقع در جنوب خراسان رضوی خدمات می‌دهد که از این تعداد ۱۸۷ هزار و ۱۷ نفر در نواحی روستایی سکونت دارند.

این دانشگاه ۲۷۲ تخت در بیمارستان امام حسین (ع)، ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در مه‌ولات دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->